Visning

Hej!
Blev erbjuden visning på Assistentvägen 4. Men är det fysisk visning eller bara att man får titta på ritningarna? Vart osäker hur ni menade i meddelandet jag fick.
Mvh Per-Magnus

Kommentarer

  • Hej Per-Magnus!

    I erbjudandebrevet anges följande:

    "Lägenheten visas endast på ritning. För bofakta och planlösning se Lulebos hemsida: https://www.lulebo.se/artikel/assistentvagen. För övriga frågor om lägenheten vänligen kontakta Lulebos Lägenhetsförmedling, telefon: 0920-23 67 20, vardagar kl.09.00-12.00."

    Hälsningar
    Lulebo