Vi drabbas av återkommande störningar, vad ska vi göra?

Hej!

Vad gör vi om vi har grannar som lever om med hög musik och ibland högljudda samtal dagar som nätter? Vi har kontaktat störningsjouren men det verkar inte ge något resultat. Vad mer kan vi göra?

Kommentarer

  • Hej!

    För att det ska bli ett ärende när störningsjouren gör tillsyn krävs att det är en pågående störning. Eftersom det efter en anmälan på telefon tar en stund för störningsjouren att besöka aktuell adress kan det ha lugnat ner sig eller blivit tyst.

    Lulebo har en trygghetsvärd som bland annat hanterar störningar och som nås vardagar via växeln 0920-23 67 00. Har du frågor eller funderingar kring hur det fungerar vid störningar är du välkommen att kontakta trygghetsvärden.

    Klicka här för att läsa mer om störningar.

    Hälsningar
    Lulebo