Hur loggar jag in på mina sidor?

Hej!
Jag har ett hyreskontrakt hos er och jag har stått i bostadskö hos Bostad Luleå och skulle vilja flytta över mina poäng. Problemet är att jag har aldrig fått någon inloggning till Lulebos hemsida så vet inte hur jag ska logga in och lösa det!

Kommentarer

  • Hej Fabian!

    I samma box som inloggningen finns länken "Glömt ditt lösenord?". Klicka på länken och följ det som står där.

    Får du det inte att fungera är du välkommen att ringa vår kösupport på telefon 0920-23 67 99, telefontid: 9-12 och 13-16.

    Hälsningar
    Lulebo