Varför kan jag inte se de lägenheterna som jag har intresseanmält?

Jag hade intresseanmälan på några lägenheter men nu jag kan inte se varför jag har inte kommit vidare i processen eller om dess lägenheter är uthyrda till andra. Tidigare kunde man se det.

Kommentarer

  • Hej Nasrullah.

    Tyvärr kan du just nu inte se vilken placering du har i kön om du inte har fått ett erbjudande på en lägenhet.

    Detta är en funktion som är felanmäld till vår systemleverantör och vi hoppas att det snart fungerar igen.

    Många hälsningar från oss på Lulebo