Varför ändrar sig min köplats?

Hej!

Varför ändrar sig min köplats hela tiden. Jag kan ha köplats 8 ena dagen och nästa dag kan jag ha åkt bak till plats 14.

Hälsningar Amir

Kommentarer

  • Hej Amir!

    När nya intresseanmälningar tillkommer kan köplatsen variera. Det innebär att du kan få olika placering på dina bokade lägenheter. Det är först när anmälningstiden har gått ut och lägenheten inte längre finns annonserad på vår hemsida du ser din exakta köplacering.

    Hälsningar
    Lulebo
    (Uppdaterad )