Var hittar jag mina poäng?

Var hittar jag mina köpoäng?

Kommentarer

  • Hej Filippa.

    Du hittar dina köpoäng när du har loggat in på Mina Sidor.
    På förstasidan framgår vilka köer du står och samt poäng i respektive kö.

    Har du fler frågor kring detta kan du kontakta vår Lägenhetsförmedling. Du når dem på telefonnummer 0920-23 67 20, vardagar kl. 9:00-12:00 alternativt via e-post lagenhetsformedling@lulebo.se

    Många hälsningar från oss på Lulebo