Var går jag in och ändrat min prenumeration?

Hittar ej var man går in och lägger in prenumerationen på förslag från er på lediga lägenheter. Är intresserad av Porsön och Centrum.

Kommentarer

  • Hej Alfred!

    Så här gör du:
    Logga in på Mina sidor, i rutan "Min köstatus" klickar du på "Lägenhet".

    På sidan som öppnas väljer du områden, nedanför på samma sida ser du "Prenumerationer som matchar dina önskemål?", kryssa i "Ja" och spara. Då får du mejl som matchar dina önskemål. Du kan även välja storlek och våning.

    Vill du även få mejl när det finns tillgängliga parkeringsplatser och förråd som matchar dina önskemål gör du på samma sätt.

    Hälsningar
    Lulebo