Vad händer om man blir erbjuden flera kontrakt?

Vad händer om man tackat ja till fortsatt intresse efter att man varit på visning på fler än en lägenhet och i slutändan blir erbjuden flera kontrakt?

Kommentarer

  • Hej!

    Eftersom du kan göra intresseanmälning för tre st. lägenheter kan du tacka ja till alla, men du måste välja en av dem om du blir erbjuden flera kontrakt.

    Läs mer om erbjudanden på vår webbplats - klicka här.

    Har du fler frågor om uthyrningsprocessen är du välkommen att kontakta vår Lägenhetsförmedling på tel. 0920-23 67 20, vardagar klockan 9-12, eller på e-post: lagenhetsformedling@lulebo.se

    Hälsningar
    Lulebo