Nycklar vid avflyttning?

Hej! Min sambo och jag har sagt upp vår studentlägenhet. Eftersom sista dagen denna månad infaller på en söndag förstår vi det som att vi har till klockan 12.00 att lämna in nyckeln till Lulebo på måndag den 1:a februari. Problemet är bara det att vi flyttar söderut redan på lördagen den 30 januari. Kan vi lämna nycklarna till Lulebo lördag 29/1?
Eller kan vi lämna nycklarna i vår egen brevlåda?

Jag önskar er en trevlig dag! Mvh Linda

Kommentarer

  • Hej Linda!

    Sätt nycklarna i ett kuvert som ni har skrivit namn, adress och personnummer på och lämna kuvertet i vår brevlåda på Köpmangatan 27. (De får inte lämnas i er brevlåda.)

    Kom ihåg att boka tid för lägenhetsbesiktning med er bovärd. Besiktningen måste ske senast 1 feb före kl.12.00. Här finns kontaktuppgifter till er bovärd.

    Hälsningar
    Lulebo
  • Hej! Perfekt tack så mycket! Åh tack för påminnelsen, jag mailade er strax efter detta mailet så väntar på svar från er 😀

  • Hej!

    Tack och lycka till med besiktning och flytt.

    Skulle ni av någon anledning inte få återkoppling gällande tid för besiktning är ni välkomna att kontakta vårt Kundcenter på tel. 0920-23 67 30, vardagar klockan 9-12.

    Hälsningar
    Lulebo