Utflytt studentlägenhet?

Visst är det 6 månader efter registrerad student som utflytt från studentlägenhet gäller?

Kommentarer

  • Hej Amanda.

    Nej, det stämmer inte. Man behöver säga upp sin studentlägenhet när man slutar studera vid Luleå Tekniska Universitet. Man kan alltså inte bo kvar ytterligare 6 månader efter avslutade studier.

    Har du fler frågor kring detta kan du kontakta vår lägenhetsförmedling på telefonnummer 0920-23 67 20, vardagar kl. 9:00-12:00 alternativt via e-post lagenhetsformedling@lulebo.se

    Många hälsningar från oss på Lulebo