Utemiljö?

Vi har fått en jättefin grillplats på Västra Brogatan utanför mig och det tackar vi för. Men jag har en fråga, det finns ingen papperskorg utanför oss. Hade man inte kunnat sätta upp en? Tycker det blir mycket som slängs på marken. Mvh Sofia

Kommentarer

  • Hej Sofia

    För denna fråga behöver du kontakta din förvaltare.
    Via länk nedan finner du information:
    Kontakt förvaltare​​​

    Många hälsningar från oss på Lulebo.
    Ulrika Kundmottagare
  • Hej
    Vad gäller i Lulebo??? Har bott här 16-17 år,har alltid varit lugnt och är fortfarande. Men, nu har börjat komma lappar här o där inkl hot annars ” ringer vi”,;
    Efter kl 22,; Sitt inte på balkongen, var inte ute, använd inga apparater, mm. Det är ingen som spelar musik eller höga ljud.mm
    .Du kan knappt andas , huset är ju väldigt lyhörd. Jag hör allt genom fläkten, när grannen pratar tidigt på morgonen eller kanske dygnet runt, men det bryr jag inte. Aldrig förut ha varit så här. 😫
    För mej är detta vanligt Svensson liv med småbarn. Det finns ju ett par stycken som gnäller allt.   Vad gäller det???????
    😫 jag är pensionär men jag jobbar några dagar i veckan;. Jag stiger upp kl 5, duschar, sätter på kaffe bryggaren. Men kan ha jobbat även på kvällen, kan slå på tv för att slappna av. Har små barnbarn, som sover över ,de kan vara ledsna. . Tycker att det har blivit otäckt, man är som fånge i sin lgh som man betalar.
  • Hej Helena.

    Frågor gällande störningar och trygghet hanteras av våra bovärdar, samt hyresjurister. Kontaktuppgifter till respektive bovärd finns via denna länk:
    Kontaktuppgifter bovärdar

    Du kan även läsa mer om säkerhet och trygghet för dig som är hyresgäst via denna länk:
    Säkerhet och trygghet

    Många hälsningar från oss på Lulebo