Uppsägningstid?

Vart någonstans finns det information om att man inte har 3 månaders uppsägningstid om man bott i sin lägenhet fem år eller längre?

Kommentarer

  • Hej Tina.

    Information om detta har inte funnits på vår hemsida utan har endast förmedlats av vår Lägenhetsförmedling i samband med flytt inom Lulebos bestånd.
    Som en del i att ständigt förbättra har vi nu lagt ut information om detta. Du hittar informationen om uppsägningstid via denna länk
    Tack för din uppmärksamhet.

    Många hälsningar från oss på Lulebo

    Sandra