Undrar om jag kan få räkna in min gamla tid hos Lulebo och vara kvar som bostadssökande?

Hej! Hörde att Lulebo lämnar bostadluleå. Jag har varit med i gamla kösystemet före den överfördes till nya betal systemet årsvis. I  två år var jag med i det nya systemet, sen hände när det var dags att betala årsavgiften så slarvade dom i meddelande så att påminnelsen hamnade i skräpposten. Jag upptäckte inte detta själv och där blev jag utesluten. Undrar om jag kan få räkna in min gamla tid hos Lulebo och vara kvar som bostadssökande?
Mvh Rolf
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Rolf!

    Din tidigare kötid hos Lulebo har precis som du skriver förts över till Bostad Luleå. De personer som står i Bostad Luleås bostadskö vid kommande överflyttning till Lulebo kommer att få med den kötid de då har registrerad hos Bostad Luleå.

    Läs mer om förutsättningarna på vår webbsida.

    Vänligen
    Lulebo