Poäng på sökande?

Hej.

Undrar när ni får ordning på att man kan se poäng på sökande gällande lägenheter?

Kommentarer

  • Hej Marie.

    I dagsläget kan vi tyvärr inte svara på när denna funktion kommer igång.

    Ärendet är felanmält och våra systemutvecklare arbetar med att det ska fungera så snart som möjligt. Beskedet vi har fått sedan tidigare är att det troligtvis kommer igång under Januari eller Februari 2023.

    Många hälsningar från oss på Lulebo