Var bokar jag tvättstugetider?

Var bokar jag tvättstugan? Hittar inget på mina sidor.

Kommentarer

  • Hej Lars-Göran!

    Bokning av tvättstuga och styrning av motorvärmare görs efter inloggning på Mina sidor. När du loggar in ser du följande bild, notera att den gröna plattan ska markera "Kontrakt" - gör den inte det klickar du på "Kontrakt". För att boka tvättider och bastu klicka på "Aptus portal" (länknamnet ska ändras till "Boka tvättid/bastu"). Ett nytt fönster öppnas och där väljer du vad du önskar boka.

    För de som även har en bilplats och önskar styra motorvärmaren ser det ut enligt den här bilden. För att styra motorvärmaren, klicka på "Motorvärmarstyrning".

    Hälsningar Lulebo

    Lulebo
  • Hej!
    Kan ni inte lägga länkarna till bokningen och motorvärmaren mer lättillgängligt? Förslagsvis som det första man ser på Mina sidor.

    Det är nog den funktionen man oftast vill komma åt när man loggar in.
  • Hej Lars-Göran!

    Tack för återkoppling, vi kommer att gå igenom Mina sidor och vi tar med oss din synpunkt. Det har funnits en liknande lösning i tidigare versionen och vi ska självklart förenkla och förbättra så långt det är möjligt!

    Hälsningar Lulebo
    Lulebo