Tvättstugebokning?

Har bokat tvätttid i appen mellan 16-19, förut var det ju så att man fick torktid tid 20 men nu kom inte jag in i tvättstugan efter 19. Kunde boka tiden efter min tid så det löste sig men onödigt då jag bara behövde torktid en timme . Ska det vara så? Bor på Hemängsvägen

Kommentarer

  • Hej Maria.

    På alla våra områden kommer man endast in den tid man har bokat i tvättstugan.
    Du har alltså ingen extra torktid efter ditt "tvättpass" slutar.

    Många hälsningar från oss på Lulebo
  • Så för att vi fått nytt enklare boknings
    system så kortas tiden ner 1 timme ,
    ​Kan ni öka tiden man bokar istället ?
  • Hej Maria

    För vidare synpunkter funderingar kontakta gärna din bovärd via länk nedan:
    Kontakt bovärd

    Många hälsningar från oss på Lulebo.
    Ulrika Kundmottagare