Tvättstugan?

Hej, jag har flera gånger när jag gått ner för att börja min tid fått stå och vänta för att personen innan mig inte har varit klar med sin tvätt och andra använder mina maskiner under min tvätt tid. Så här ska det inte vara och jag vill veta vad man kan göra åt detta?

Kommentarer

  • Hej Gisela

    Det bästa är om man kan prata med sina grannar.
    I de flesta tvättstugor kommer du bara in då du har en bokad tid.
    För vidare frågor som rör tvättstugan kontakta din bovärd.
    Kontaktuppgifter via följande länk: ​Bovärd​​​

    Många hälsningar från oss på Lulebo.

    Ulrika Kundmottagare