Bokad tid i tvättstugan?

Vad gäller i tvättstugan... Vi säger att jag har tvättid mellan 17-22 Visst inte ska någon kunna plocka en maskin av mig bara för att jag kanske inte kan börja tvätta förrän kl 18?

Kommentarer

  • Hej Johan!

    I en del tvättstugor kan det vara så att om tvättiden inte har aktiverats (d.v.s. blippat med sin tagg på taggläsaren vid dörren/på tavlan) förfaller tvättiden efter en timma, vilket gör att andra kan boka den tiden. Det bästa är i fall du kontaktar din bovärd och hör dig för vad som gäller i din tvättstuga, klicka här för kontaktuppgifter.
    Lulebo