Tvättstugan på Klapphällstigen?

När är tvättstugan på Klapphällsstigen klar att använda igen efter reparation av vattenskadan?

Kommentarer

  • Hej Eleonora!

    Enligt uppgift från förvaltningen gäller den information vi har lämnat tidigare. Dvs. att Lulebo meddelar när den är klar att tas i bruk igen. Under tiden berörd tvättstuga är stängd är hyresgäster som berörs välkomna att använda tvättstugan på Klinikvägen 2 och Skolvägen 6.

    Har du fler frågor är du välkommen att kontakta bovärden för området. Klicka här för kontaktuppgifter.

    Hälsningar
    Lulebo