Välkommen till Lulebos kundforum!
Läs befintliga frågor och svar eller ställ din egen fråga. Vi svarar så snart vi kan, senast inom tre arbetsdagar.
Felanmälan görs på 0920-23 67 40, telefontid 7-16, 1 maj-31 augusti, 7-15.
Lulebo AB är alla Luleåbors eget bostadsföretag. Vi finns till för alla; oavsett ursprung, ålder eller inkomst, och vi arbetar för att tillhandahålla bra bostäder i de flesta delar av Luleå, där medborgarna vill bo. Vi har idag ca 7 400 hyreslägenheter, varav drygt 1 000 är studentbostäder och drygt 325 finns i våra fem trygghetsboenden. Vi har också 125 kommersiella lokaler i vårt fastighetsbestånd. Bolaget är kommunägt och ingår i Luleå Kommunföretag AB. Verksamheten utförs av ca 65 medarbetare inom många olika yrkeskategorier.
Tvättstugor för boende på Hagelvägen finns på Hagelvägen 10-12-14.
Hälsningar
Om du inte redan har gjort det föreslår vi att du börjar med att följa de råd vi ger på sidan för felavhjälpning i appen - klicka här och följ det som står där.
Hoppas du får det att fungera!
Hälsningar
Föreslår att du kontaktar felanmälan på telefon 0920-23 67 40 och lämnar en felanmälan.
Hälsningar
När jag bokat tvättstugan på Porsön kl.17-22, så undrar jag varför allting stänger av 21.40.
Varför ställs inte timern in på 22.00?
Då är det nog troligtvis timern i tvättstugan som är felinställd.
Du behöver därför kontakta Felanmälan.
Dom nås på telefonnummer 0920-23 67 40.
Många hälsningar från oss på Lulebo
Om du önskar få en tvättmaskin installerad i din lägenhet, så behöver du kontakta din bovärd. Kontaktuppgifter till bovärden i ditt område finns via nedanstående länk:
Kontaktuppgifter bovärdar
Många hälsningar från oss på Lulebo
Hej!
Min son bor inneboende i en lägenhet och han undrar över bokningsreglerna av tvättstugan. Vad gäller? Får man boka mer än en tid/vecka? Hur ofta får man boka tvättstugan?
I normala fall kan man ha en bokad tvättid åt gången.
När denna tid har påbörjats kan man boka ny tid.
Många hälsningar från oss på Lulebo