Tvättstuga?

Vart ligger tvättstugan på Hagelvägen 8?

Kommentarer

  • Hej Josefine!

    Tvättstugor för boende på Hagelvägen finns på Hagelvägen 10-12-14.

    Hälsningar
    Lulebo
  • Hejsan, det fungerar inte och boka tvättstuga/bastu osv via appen för mig.
  • Hej Sandra!

    Om du inte redan har gjort det föreslår vi att du börjar med att följa de råd vi ger på sidan för felavhjälpning i appen - klicka här och följ det som står där.

    Hoppas du får det att fungera!

    Hälsningar
    Lulebo
  • Hejsan, inget av det vill fungera.
  • Hej!

    Föreslår att du kontaktar felanmälan på telefon 0920-23 67 40 och lämnar en felanmälan.

    Hälsningar
    Lulebo
  • Hej.
    När jag bokat tvättstugan på Porsön kl.17-22, så undrar jag varför allting stänger av 21.40.
    Varför ställs inte timern in på 22.00?
  • Hej Eva.

    Då är det nog troligtvis timern i tvättstugan som är felinställd.
    Du behöver därför kontakta Felanmälan.
    Dom nås på telefonnummer 0920-23 67 40.

    Många hälsningar från oss på Lulebo
  • Jag heter Jusuf och vill fråga hur man skulle kunna få att installera tvättmaskin i lägenheten.

  • Hej Jusuf.

    Om du önskar få en tvättmaskin installerad i din lägenhet, så behöver du kontakta din bovärd. Kontaktuppgifter till bovärden i ditt område finns via nedanstående länk:

    Kontaktuppgifter bovärdar

    Många hälsningar från oss på Lulebo
  • Bokningsregler Docentvägen 24?
    Hej!
    Min son bor inneboende i en lägenhet och han undrar över bokningsreglerna av tvättstugan. Vad gäller? Får man boka mer än en tid/vecka? Hur ofta får man boka tvättstugan?

  • Hej ME.

    I normala fall kan man ha en bokad tvättid åt gången.
    När denna tid har påbörjats kan man boka ny tid.

    Många hälsningar från oss på Lulebo
  • Hur bokar jag tvättstugan på webben?
  • Hej Susanne

    Din tvättstuga bokar du genom att logga in på Mina sidor på www.lulebo.se under fliken kontrakt hittar du bokning av tvättstuga.

    Många hälsningar från oss på Lulebo
    Ulrika Kundmottagare
  • Hur många gånger per månad kan man boka tvättstugan, är det max antal per månad/vecka?
    Åsa
  • Hej Åsa.

    Hur ofta man kan boka tvättstugan per vecka/månad kan variera beroende på bostadsområde.
    Vi rekommenderar dig därför att kontakta din bovärd för att få svar på din fråga.
    Via denna länk kan du hitta kontaktuppgifter till bovärden i ditt område.

    Många hälsningar från oss på Lulebo

    Sandra