Tvättmaskiner?

Finns det ett enkelt sätt att se vilka lägenheter som är utrustade med tvättmaskin, alternativt går att installera tvättmaskin i på egen bekostnad?

Kommentarer

  • Hej Max!

    Tvättmaskin är inte standard i våra lägenheter. Det är lite olika möjligheter för tvättmaskin i olika lägenheter och bostadsområden. Det beror bl. a. på badrummets storlek och om det är förberett för det eller inte. I flertalet lägenheter är det dock möjligt att installera egen tvättmaskin. Och det finns tvättstugor inom gångavstånd i samtliga våra bostadsområden.

    Blir du erbjuden visning har du möjlighet att besöka lägenheten och titta på den innan du bestämmer dig.

    Läs mer om visning här.

    Hälsningar
    Lulebo