Två personer inskrivna på p-plats?

Hej, kan man skriva in två personer på ett hyreskontrakt för en parkeringsplats?

Kommentarer

  • Hej Kris!

    Uthyrning av Lulebos parkeringsplatser och förråd sker baserat på köpoäng och i första hand till Lulebos hyresgäster i det aktuella bostadsområdet. Det är den person/de personer som står på lägenhetskontraktet som kan söka parkeringsplats/förråd.

    Här kan du läsa mer om uthyrning av parkeringsplatser.

    Har du fler frågor är du välkommen att kontakta Kundcenter på tel. 0920-23 67 30, vardagar klockan 9-12.

    Hälsningar
    Lulebo