Två parkeringsplatser?

Hej!

Jag och min inneboende har en bil var och jag har för nuvarande redan en parkeringsplats, men skulle behöva skriva kontrakt för en till. Visst är det möjligt?

Mvh Anton

Kommentarer

  • Hej Anton!

    Det styrs utifrån mån av plats i bostadsområdet.

    På vår webbplats finns information om uthyrning av Lulebos parkeringsplatser, läs mer här.

    Får du inte svar på dina frågor på webben föreslår vi att du kontaktar vår kundmottagning på tel. 0920-23 67 30, vardagar klockan 9-12, eller på e-post: kundcenter@lulebo.se

    Hälsningar
    Lulebo