TV telia

Hej,
Har installerat Telias box. Kan nu se TV via Telia. Tele2 som varit operatör tidigare upphör ju som leverantör sista februari.

Fråga: behöver jag som privatperson göra något för att avsluta abonnemanget gentemot Tele2?

Har också några extra kanaler genom Tele2 men dessa kanaler funderar jag på att säga upp.
Fråga: behöver jag göra något gentemot Tele2 för att säga upp dessa kanaler eller sker det per automatik den sista februari?

Hälsningar
Rolf
Rolf Hessman

Kommentarer

  • Hej,

    Lulebos avtal med tele2 avslutas automatiskt men om du har tecknat ett eget avtal med Tele2 utöver de baskanaler som ingått från Lulebo så behöver du själv avsluta det avtalet hos dem.

    Vänliga hälsningar från oss påLulebo
    Ida