Trygghetsboende

När en lägenhet på ett trygghetsboende blir ledig, kommer denna då ut bland vanliga lägenheter så alla som står i kö kan se den eller visas dom endast för dom med rätt ålder? Tänkte om det är så att man själv kan hålla koll åt en äldre om det skulle komma ut en ledig lägenhet på ett trygghetsboende.
Minny

Kommentarer

  • Hej,

    Ja precis, lägenheter på trygghetsboendet publiceras på samma sida som våra vanliga lägenheter. Alla kan se dem så det går utmärkt att bevaka till någon annan.

    Sedan om du vill anmäla intresse så måste du logga in på sidan för den personen som ska söka lägenheten.

    Hälsningar från oss på Lulebo.
    Ida