Trygghetsboende

Jag har en pappa som fyller 80 år i år och bor i lägenhet 3 våningar upp utan hiss. Han skulle behöva bo på ett trygghetsboende. Hur ser kötiden ut på de mer centralt belägna? (Örnäset, Mjölkudden tex). Hur ställer jag/vi oss i kö?
Sofia

Kommentarer

  • Hej Sofia

    För att stå i Lulebos kö för hyreslägenheter skapar ni en personlig sida på Lulebo samt aktiverar kön för lägenheter., där ingår också våra trygghetsboenden.
    Kötid för att få lägenhet varierar beroende på efterfrågan hur många som söker, och vilken kötid de har.

    Många hälsningar från oss på Lulebo.

    Ulrika Kundmottagare