Byte av trasiga förrådsdörrar?

Hej!

På Kompanivägen så har vi återkommande inbrott i våra förråd, det tidigaste jag känner till är för 3-4 år sedan. På grund av inbrotten så är inte längre dörrarna hela och därmed inte säkra. Hur kommer det sig att dörrarna inte byts ut så att vi hyresgäster säkert kan förvara saker i våra förråd?

Kommentarer

  • Hej Jonathan.

    Frågor gällande eventuellt byte av dörrar i förrådsutrymmen tas med bovärden i området.

    Via nedanstående länk hittar du kontaktuppgifter till dem:
    Kontaktuppgifter bovärdar​​​

    Många hälsningar från oss på Lulebo