Trasig nyckel, vad gäller?

Hej, det var så att min bror sov hos mig i helgen då jag inte var hemma och när han skulle låsa upp porten med nyckeln råkade han nog vrida lite för hårt samt att det va så pass kallt så sent på kvällen att nyckeln gick av på mitten. Självklart ska jag stå för kostanden av nyckeln, hur går jag till väga? Mvh Annika

Kommentarer

  • Hej Annika!

    Föreslår att du felanmäler det på telefon 0920-23 67 40.

    Hälsningar
    Lulebo