Hyra trappförråd?

Hej!
Kan man få hyra det lilla utrymmet under trappen med låsbar dörr som installerades för ett tag sedan.
Jag behöver lite förvaring.

Mvh Joakim

Kommentarer

  • Hej Joakim.

    Utrymmen under trapp är tyvärr inga förrådsutrymmen som hyrs ut.
    Om du är intresserad av att hyra ett förråd, så hittar du våra lediga objekt via denna länk: Lediga förråd
    Om du hittar ett förråd som är intressant för dig, så gör du en intresseanmälan och avvaktar sedan ett ev. erbjudande.

    Många hälsningar från oss på Lulebo