Trapp belysningen på Västra Brogatan 18?

Har lyst i trappen hela tiden över ett år, nu är också några lampor trasig så man ser inget när man går i mörkret.

Kommentarer

  • Hej Roger.

    Om det finns trasiga lampor i ert trapphus behöver ni kontakta vår Felanmälan.
    Ni når dem på telefonnummer 0920-23 67 40, vardagar kl. 7:00-16:00.
    Det går också bra att göra en felanmälan om du loggar in på Mina Sidor på www.lulebo.se

    Många hälsningar från oss på Lulebo