Ny toalettsits?

Toalettsitsen är trasig.
Får vi en ny, eller behöver vi köpa själv?

Kommentarer

  • Hej Urban.

    Om ni har en trasig toalettsits och är hyresgäster hos Lulebo så kan ni kostnadsfritt hämta en ny sits på vårt Kundcenter. Tänk på att du behöver boka tid för att besöka oss.
    För att boka tid kan du antingen kontakta oss via e-post kundcenter@lulebo.se eller på telefonnummer 0920-23 67 30, vardagar kl. 9:00-12:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo
  • Önskar en tid att hämta toalettsitsen.
  • Hej Urban.

    För att boka en tid för att hämta ut en ny toalettsits, så kontaktar du vårt Kundcenter. Du når dem via e-post kundcenter@lulebo.se alternativt på telefonnummer 0920-23 67 30, vardagar kl. 9:00-12:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.