Ny toalettsits?

Toalettsitsen är trasig.
Får vi en ny, eller behöver vi köpa själv?
Urban

Kommentarer

  • Hej Urban.

    Om ni har en trasig toalettsits och är hyresgäster hos Lulebo så kan ni kostnadsfritt hämta en ny sits på vårt Kundcenter. Tänk på att du behöver boka tid för att besöka oss.
    För att boka tid kan du antingen kontakta oss via e-post kundcenter@lulebo.se eller på telefonnummer 0920-23 67 30, vardagar kl. 9:00-12:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo
    Sandra
  • Önskar en tid att hämta toalettsitsen.
    Urban
  • Hej Urban.

    För att boka en tid för att hämta ut en ny toalettsits, så kontaktar du vårt Kundcenter. Du når dem via e-post kundcenter@lulebo.se alternativt på telefonnummer 0920-23 67 30, vardagar kl. 9:00-12:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo
    Sandra