Tillgång till annan bastu?

Hej!
Går det att ordna med tillgång till annan bastu i väntan på att vår vid Lostigen repareras?
Mvh Otto

Kommentarer

  • Hej Otto.

    Tyvärr finns ingen tillgång till annan bastu så länge renoveringen pågår i Lostigens bastu.
    Vi hoppas att renoveringen är klar så snart som möjligt, men har i dagsläget inget datum när det beräknas vara klart.

    Har du fler frågor kring detta kan du kontakta bovärden i området.
    Via denna länk hittar du kontaktuppgifter: Kontaktuppgifter bovärdar

    Många hälsningar från oss på Lulebo