Tillgång av lägenhet

Jag undrar när man får svar av er att man får tillgång till en lägenhet man sökt. Hur länge ska man vänta innan man får veta om man får den eller inte?
Och hur vet man om man inte får lägenheten?

Kommentarer

  • Hej Sani!

    På vår webbplats finns information om hur uthyrningsprocessen går till - klicka här för att komma till webben.

    Har du fler frågor om detta är du välkommen att kontakta vår kundmottagning på telefon 0920-23 67 30, vardagar klockan 9-12.

    Hälningar
    Lulebo