Teckna elavtal Luleå Energi?

Hej!
Jag ska snart flytta in i en lägenhet där man själv står för elen. Jag läste att ni som en service alltid meddelar Luleå Energi när en hyresgäst skrivit på ett hyresavtal.
Vad innebär det mer specifikt?
Och visst kan jag även själv kontakta Luleå Energi innan jag flyttar in och teckna ett avtal?
Mvh Linnea

Kommentarer

  • Hej Linnea

    Det stämmer Luleå Energi får information av Lulebo vem som ska flytta in i lägenheten.
    Du kan läsa mer om detta i länk nedan:
    Information om ditt hem

    Många hälsningar från oss på Lulebo.
    Ulrika Kundmottagare