Synpunkter på hemsida (tacka ja eller nej till erbjudande)

Hej Lulebo!
Jag har under några dagar sökt och anmält intresse för olika bilparkeringsplatser via eran hemsida. Har sedan blivit erbjuden flera av de parkeringsplatser jag sökt. Jag har ett önskemål om att ni ändrar om hemsidan under fliken "erbjudanden parkeringsplatser".

Det är svårt att veta utan att tycka upp sidan "mer detaljer" vilket erbjudande jag tackar nej eller ja till eftersom samtliga ansökningar heter lika dant. Är detta något ni skulle kunna ändra på hemsidan så vi som sökande även ser vilket "objektnummer" vi tackar ja eller nej till redan i översiktsfönstret. Ännu större problem om användaren ser över erbjudanden via tex surfplatta eller mobiltelefon.

Bifogar exempelbild.

Hoppas ni kan lägga till detta
Med vänliga hälsningar

Kommentarer

  • Hej Ying!

    Hösten 2022 har vi uppgraderat vårt verksamhetssystem och i samband med det bytte vi plattform och grafisk design för hemsidan. Vår tidigare hemsida var inte anpassad för användning i mobila enheter, den nya är däremot byggd för att vara bäst på mindre skärmar.

    Det stämmer att objektnummer för våra olika objektstyper (lägenhet, bilplats etc.) inte visas i det läge du beskriver i nuvarande webbversion. Enligt uppgift från vår webbleverantör gör de under första kvartalet 2023 en uppgradering och därefter kommer objektsnummer att visas i första läget och du behöver inte klicka dig vidare för att se objektsnumret.

    Hoppas detta är svar på din fråga.

    Hälsningar
    Lulebo