Svårigheter att registrera sig

Hej - mitt namn är Elin och jag försöker registrera mig i er bostadskö men får upp detta meddelande "Input string was not correct format". Hur ska jag åtgärda detta?
Vänligen, Elin

Kommentarer

  • Hej Elin!

    Det verkar som att det är någon form av inmatningsuppgift som inte är i korrekt format.

    För att få hjälp med det här är du välkommen att kontakta vår lägenhetsförmedling på telefon 0920-23 67 20, telefontid vardagar klockan 9–12.

    Hälsningar
    Lulebo