Hur gör jag för att styra motorvärmaren?

Hej, sen hemsidan uppdaterades kan jag inte hitta vart jag styr motorvärmaren. Har läst flera gånger på hemsidan att man ska kunna göra det via mina sidor men detta alternativ finns inte för mig när jag loggar in. Tack för hjälpen.

Kommentarer

  • Hej Melanie!

    Bokning av tvättstuga och styrning av motorvärmare görs efter inloggning på Mina sidor. När du loggar in ser du följande bild, notera att den gröna plattan ska markera "Kontrakt" - gör den inte det klickar du på "Kontrakt". För att boka tvättider och bastu klicka på "Aptus portal" (länknamnet ska ändras till "Boka tvättid/bastu"). Ett nytt fönster öppnas och där väljer du vad du önskar boka.

    För de som även har en bilplats och önskar styra motorvärmaren ser det ut enligt den här bilden. För att styra motorvärmaren, klicka på "Motorvärmarstyrning".

    Hälsningar Lulebo

    Lulebo