Studentlägenhet

Jag undrar om jag kan söka en studentlägenhet även fast jag ännu inte fått besked om jag blivit antagen? Dock är det snart bara en vecka till antagningsbeskedet.

Kommentarer

  • Hej Ellen!

    Endast studerande vid LTU kan få hyreskontrakt för studentbostad
    För att erbjudas hyreskontrakt på en studentbostad krävs att du styrker att du studerar, eller att du är antagen för studier, vid Luleå Tekniska Universitet.

    Antagningsbesked eller registreringsintyg gäller som intyg, dessa kan laddas upp efter inloggning på Mina sidor.

    Har du fler frågor om kontrakt etc. är du välkommen att kontakta Lägenhetsförmedlingen på telefon 0920-23 67 20, vardagar klockan 9-12, alt. på e-post: lagenhetsformedling@lulebo.se

    Hälsningar
    Lulebo