Studentlägenhet

Hej, kan jag ändra på mina önskemål angående bostadsområde? Jag har försökt att tillägga flera bostadsområde som önskemål i min profil men det går inte.

Kommentarer

  • Hej Angelina!

    Du kan hantera dina önskemål efter inloggning på Mina sidor. Det ska gå att lägga till/ta bort enligt de behov du har.

    Får du det inte att fungera är du välkommen att kontakta vår Lägenhetsförmedling på telefon 0920-23 67 20, vardagar kl. 9-12, eller via e-post:
    lagenhetsformedling@lulebo.se

    Hälsningar
    Lulebo