Antagningsbesked för studentlägenhet?

Hej!

När i processen behöver man visa antagningsbeskedet om man ska hyra studentlägenhet?

Kommentarer

  • Hej Lisa!

    För att erbjudas hyreskontrakt på en studentbostad krävs att du styrker att du studerar, eller att du är antagen för studier, vid Luleå Tekniska Universitet. Antagningsbesked eller registreringsintyg gäller som intyg, dessa kan laddas upp efter inloggning på Mina sidor.

    På lulebo.se finns information om studentbostäder - läs mer här.

    Vänligen
    Lulebo
    (Uppdaterad )