Studentbostäder?

Hej! Jag söker studentbostad, gärna färdigmöblerad, att hyra under perioden 4 november till 15 januari. När släpps bostäder med inflytt först 4 november, att söka?

Kommentarer

  • Hej Alva.

    Våra lägenheter och studentlägenheter släpps löpande.
    Du hittar våra lediga studentlägenheter via nedanstående länk:

    Lediga studentlägenheter

    När du klickar på respektive objekt, så ser du också från vilket datum som lägenheten är tillgänglig från.

    Många hälsningar från oss på Lulebo