Hyra ett studentboende?

Hej! Jag söker boende i Luleå juni-augusti då jag fått jobb i Sunderbyn över sommaren. Finns det möjlighet att hyra en studentlägenhet under den tiden?

Kommentarer

  • Hej Elin!

    Nej, tyvärr är det inte möjligt.

    Lediga studentlägenheter erbjuds till den sökande som har längst kötid och som både uppfyller Lulebos allmänna villkor för uthyrning av lägenheter och kan uppvisa ett intyg som styrker att den sökande studerar eller inom kort kommer att börja studera vid Luleå tekniska universitet.

    Hälsningar
    Lulebo