Studentboende?

Hej, kan man ställa sig i kö för studentboende innan antagningsbeskedet kommit? Och hur gör man när antagningsbeskedet kommer? Anmäla intresse, ladda ner antagn.beskedet någonstans? Så att man är beredd den dagen.
Mvh Petra

Kommentarer

  • Hej Petra

    Det är bra att ställa sig i vår kö för student boende omgående så att din kötid kommer igång.
    Det är när vi skickar erbjudande på studentlägenhet du behöver kunna visa upp ett antagningsbesked.
    Antagningsbeskedet laddar du upp på "Mina sidor" på Lulebo.se.
    Läs gärna mer om hur det går till via denna länk:
    Att göra intresseanmälan

    Många hälsningar från oss på Lulebo.
    Ulrika Kundmottagare