Ingår el i hyran?

Hej! Ingår ström och el i hyran eller måste man betala det utöver hyran?

Kommentarer

  • Hej Linnea.

    I vissa av våra studentlägenheter kan el ingå. Om du tittar på våra publicerade lägenheter på vår hemsida, så framgår det i så fall av objektsbeskrivningen.

    Har du fler frågor kring detta kan du kontakta vår Lägenhetsförmedling.
    Du når dem på telefonnummer 0920-23 67 20, vardagar kl. 9:00-12:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo