Störande grannar?

Vår granne över oss väsnas dygnets alla timmar. Vi förstår att lite ljud får man räkna med när man bor i lägenhet men det här är vrål, skrik och dunkande ljud hela tiden. Låter som att personerna ovan steppar med betong på fötterna och samtidigt blir förbannad på nått typ tvspel. Vi har en bebis på 3 månader som vaknar av att det lever om hela tiden och det har pågått i snart ett halvår. Det börjar såklart bli väldigt tröttsamt.

Kommentarer

  • Hej Alicia

    Tråkigt att höra att ni blir störda. Bäst är om man kan prata med sina grannar och komma överens. Om detta inte fungerar kontakta vår hyresjurist på telefonnummer 0920 236700 vardagar mellan klockan 07.00-16.00.

    Hälsningar från oss på Lulebo.
    Ulrika Kundmottagare