Starta motorvärmaren?

Hur startar jag motorvärmaren?

Kommentarer

  • Hej Anette!

    För att styra din motorvärmare finns två alternativ:
    • Logga in på Mina sidor och styr din motorvärmare - inloggning på Mina sidor
    • I det här foruminlägget berättar vi hur det går till på Mina sidor: Hur ska jag göra för att styra motorvärmaren?
    • Du kan också styra din motorvärmare via telefonen. Följ anvisningarna i telefonen för att boka tider eller för att ändra bokade tider. På vår hemsida finns information om vilka telefonnummer som gäller beroende på våra du bor - läs mer här.

    Hälsningar
    Lulebo