Stå i kö?

Om vi är intresserade av Trygghetsboende i Antnäs, hur anmäler man sig?

Kommentarer

  • Hej Margareta

    För att anmäla intresse på våra Trygghetsboenden behöver ni stå i vår bostadskö.
    Detta gör ni genom att registrera er på vår hemsida www.lulebo.se samt att därefter aktivera lägenhetskö för att börja samla poäng.
    Våra Trygghetsboenden anmäls under samma kö som våra ordinarie hyreslägenheter.

    Hälsningar
    Ulrika Kundmottagare