Hur ofta utförs sophämtning?

Jag måste bara få klaga på sophämtningen på Valörvägen, det är alltid överfullt i alla kärl. Hur ofta töms sopkärlen?

Kommentarer

  • Hej Mats!

    Lumire ska se till sopkärl och intervaller så att sopsorteringen fungerar. Dvs de ska dimensionera hämtningsintervall och sopkärl efter storlek på soprum och antal boende i området.

    Fungerar det inte föreslår vi att du tar kontakt med din bovärd eller förvaltare. Här finns kontaktuppgifter.

    Hälsningar
    Thommy Kommunikatör