Sökt till studier men inte antagen ännu?

Hej! Jag har sökt på studier i Luleå till hösten och planerar att börja studera i augusti. Jag vill gärna lägga intresseanmälan på lägenheter med inflytt 1:a augusti, och undrade om det går att göra fastän jag inte fått antagningsbeskedet ännu? Det kommer ju inte förrän 12 juli.

Kommentarer

  • Hej Miriam

    För att kunna teckna avtal på studentlägenhet behöver du kunna visa upp att du antigen är aktiv student, eller har blivit antagen vid Luleå Tekniska Universitet.
    Studentlägenheter från 1:a augusti kan du anmäla då du har fått ditt antagningsbesked.

    Många hälsningar från oss på Lulebo.
    Ulrika Kundmottagare